Wie zijn wij?
Ons team bestaat uit productspecialisten, ergonomen, interieurontwerpers, projectbegeleiders en monteurs en hebben samen de missie om voor u de ideale werkomgeving te maken. Een werkplek die functioneel is en waar continuïteit gewaarborgd blijft, maar ook een positieve impact op de gezondheid en het werkgeluk van werknemers heeft. Waarin iedereen het beste uit zichzelf en de werkdag kan halen. We zijn in de basis een familiebedrijf en dat vertrouwde gevoel ervaart iedereen die onze 1000 m2 showroom binnen stapt. Professioneel, betrokken, flexibel, inventief en creatief zijn eigenschappen waar wij vaak om worden gewaardeerd.




Wat wij doen.
Onze kracht is dat wij waarde toevoegen door goed advies. In een markt die vrij troebel is brengen wij inzicht, door ervaring, kennis en volumes, wat in een kantoor werkt en wat niet. Dit varieert van (ergonomisch) product advies, indelingsadvies tot kleur en materiaal advies. Met onze eigen montage en service dienst- ook wanneer de garantie is verstreken- zijn wij niet alleen voor nu de beste leverancier, maar ook voor de toekomst. Met alleen een plattegrond of een compleet uitgewerkt ontwerp helpen wij uw wensen te vertalen naar de juiste product en materiaalkeuze en realiseren dat vervolgens. Hiermee ziet uw kantoor er niet alleen prikkelend uit, maar werkt het ook echt.
U kunt bij ons terecht voor de volgende punten:
Ons productaanbod is enorm. Waar mensen een hoop meubels zien, kijken wij naar mogelijkheden en een grote keuzematrix. Onze expertise is te vinden op productkeuze, ergonomie (met een praktische kijk) en materiaalkeuze. Door de mix van deze competenties kunnen wij elk aanbod beargumenteren en zoeken alternatieven als dat gewenst is. Zo makkelijk kan het zijn.
Lees meer over Kantoormeubilair
Lees meer over Praktijkinrichting
Bij een kantoorinrichting tekenen wij op basis van het bestaande wanden en vloeren plan. Als u tekeningen heeft van het pand is dit fijn, maar niet noodzakelijk. Wij komen ook op locatie om te ruimtes in te meten. Op basis van de tekening gaan wij er een mooi ontwerp van maken en maken overwogen keuzes. Wij zorgen dat de eisen die we met elkaar hebben besproken terug komen en dat het één mooi geheel wordt. Elk meubelstuk tekenen wij in en zoeken de juiste kleuren en afwerkingen. Gaat de vloer er toch uit? Dan tekenen wij gelijk een nieuwe in. In overleg passen wij de ontwerpen aan totdat het volledig aansluit op wensen en budget. Wist u dat wij deze service geheel gratis aanbieden?
Lees meer over Kantoorinrichting
Wij realiseren bij projectinrichtingen het complete traject van bestaande situatie tot gewenst eindresultaat. Hierin vallen alle competenties die daartussen vallen, zoals bestaande ruimtes afbreken, nieuwe installaties (elektrotechnisch en HVAC) of aanpassingen hieraan. Opbouw van de nieuwe wanden, vloeren, plafondsystemen, toiletruimten, keukens, interieurbouw, interieurbeplanting, verhuizingen etc.
Lees meer over Projectinrichting
Onze services.
Onze productspecialisten en ergonomie experts leggen u alles uit over ergonomie en helpen u met onze grote productkennis het juiste kantoormeubilair te kiezen. Wij werken zowel op locatie of u bent welkom bij ons in de showroom.
Services op locatie:
- Proefplaatsingen voor bureaustoelen
- Werkplekonderzoeken
- Proefplaatsingen wachtkamerinrichtingen
- Inmeet service voor het herinrichten van kantoren
- Indelingsadvies & kleuradvies op locatie
- Akoestiek metingen
Services in de showroom:
- Totaal assortiment
- Systeem verschillen en kwaliteit
- Productadvies in elke productcategorie
- Meer dan 10.000 kleuren en materialen ervaren


Ons team.

Ramin Blazer. Projectmanager.
Een echte ondernemer. Is ontzettend gedreven om projecten perfect op te leveren. Technisch, scherp, vooruitdenkend, no-nonsense en pro actief. Expert in projectinrichting en ergonomie.

Michelle Reins . Interieurontwerper.
Creatief en punktueel. Word zeer gewaardeerd door haar enthousiaste benadering van projecten, klein of groot en is altijd up-to-date over de laatste ontwikkelingen.

Rowan van Spanje. Productspecialist.
Snel en communicatief. Rowan vertaalt de ontwerpen en indelingstekeningen naar een kloppende offerte. Ook expert in functionele ergonomie en kent alle details van onze producten.

Paul van Hout. Montage.
Vriendelijk, netjes en een doorpakker. Paul zorgt ervoor dat de indeling conform tekening en/of afspraak wordt gerealiseerd en gaat niet naar huis voor het perfect is opgeleverd.

Noesjin Blazer. Interieurontwerper.
Een funtioneel interieur ontwerper. De creatieveling, maar ook technisch sterk. Betrokken, professioneel, communicatief en heeft oog voor detail. Specialist in zorginrichtingen

Ruud. Online content marketing.
Ruud is creatief en ontzetttend goed in grafische programma's. Onmisbaar om te zorgen dat onze klanten continue de goede beelden hebben en de juiste informatie beschikbaar is.

Hamza Moujid. Onze planner.
Zorgt intern voor de communicatie met de monteurs en houdt u op de hoogte wanneer u uw nieuwe meubilair kunt verwachten en zorgt dat service snel wordt verleend.

Leon. Montage.
Vriendelijk, behulpzaam en creatief zijn eigenschappen waar hij erg om wordt gewaardeerd. De perfecte monteur, heel handig en bijzonder sterk.



